Giriş Tarihi: 26.5.2010 09:32 Son Güncelleme: 26.5.2010 10:46

Bu numarayı kullanan herkes öldü

Bir cep telefonu firması, kullanıcılarına verdiği telefon numaralarından birini 10 yıl içinde kullanan herkesin ölmesi üzerine numarayı kullanımdan kaldırdı.

Bulgar bir cep telefonu firmasının CEO'su Vladimir Grashnov, 0888 888 888 numarasının ilk kullanıcısıydı ve 2001 yılında 48 yaşındayken kanserden öldü. Temiz bir sicili bulunan iş adamının bir rakibi tarafından radyoaktif zehirlenme yoluyla kansere yakalandığı söylentileri yaygındı.
CEO'nun ölümünden sonra bu cep numarası Bulgar mafya babası Konstantin Dimitrov'a geçti; o da 2003 yılında 500 milyon sterlinlik uyuşturucu kaçakçılığı örgütünü kontrol etmeye gittiği sırada Hollanda'da öldürüldü. O sırada 31 yaşındaki Dimitrov, cep telefonu yanındayken ve dışarıda kız arkadaşıyla yemek yerken vurulmuştu. Daha sonra bir işadamına geçen cep numarası, yine uğurlu gelmedi.
Konstantiv Dishliev isimli işadamı da 2005'te Sofya'daki bir Hint restoranının dışında vurularak öldürüldü. Dishliev de emlakçı görünümündeydi ama gizlice kokain kaçakçılığı yapıyordu.
Cep telefonu numarasını kullananların hepsinin ölmesi üzerine, GSM operatörü numarayı kullanımdan kaldırma kararı aldı ve artık bu numarayı arayanlar "numara çekim alanı dışında" mesajını alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.