Giriş Tarihi: 22.07.2013

Çikolata kokusu, kitap almaya teşvik ediyor

Belçika'da yapılan bir deney, insanların çikolata kokusu karşısında romantik temalı romanlar ve yemeiçme kitaplarını daha çok satın aldığını ortaya koydu. Hasselt Üniversitesi biliminsanlarının yaptığı araştırmada, 10 gün boyunca kitapçıda hissedilebilir bir çikolata kokusu yayan araştırmacılar, insanların dükkân da kalarak kitapları inceleme eğiliminin 2.22 katı arttığını söyledi. Yeme-içme kitapları ve romantik romanların satışı ise yüzde 40 arttı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.