Perşembe 30.07.2009 16:25
Son Güncelleme: Perşembe 30.07.2009 16:29

Çin'den TV dizilerine kısıtlama

Çin, son günlerde internet güvenliği, şiddet içerikli oyunların yasaklanması gibi uygulamaların ardından şimdi de TV dizilerine sınırlama getirdi.

Şinhua ajansının haberine göre, TV kanallarında, sayısı artan dizilerin yayın esasları ve içerikleri ile alakalı sınırlama, Ocak 2010'dan itibaren yürürlüğe girecek.
Radyo ve Televizyon Kurumu (RTK) başkan yardımcısı Vang Veyping, yaptığı açıklamada, dizilerin arka arkaya iki bölümden fazla gösterilemeyeceğini, "prime time"da ise sadece bir bölüm yayımlanabileceğini belirtti.
Dizilerin bir bölümün 46 dakikadan fazla olmayacağını kaydeden Vang, ayrıca gün içerisinde, tekrar bölümlerinin ancak bir kere yayımlanabileceğini söyledi.
Dizilerin içerikleriyle alakalı olarak da belirlenen tarihe kadar düzenleme beklediklerini belirten Vang, toplumun ahlaki yapısına tehdit olabilecek unsurların dizilerde artık yer almayacağını kaydetti.
Birçok TV yöneticisi, dizilerin halk tarafından diğer programlara nazaran daha fazla izlendiği için reklam gelirlerinin fazla olduğuna işaret ederek, bu durumun sektörü de etkileyeceğini ifade etti.
Bazı çevreler, bu durumu takdirle karşılayıp dizilerin yerine eğitici ve bilgilendirici programlar yayımlanması gerektiğini dile getirirken, TV sektörü, RTK'nın medyaya çok fazla müdahil olmasından ötürü rahatsız olduklarını bildirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.