Cuma 20.02.2015 20:46
Son Güncelleme: Cuma 20.02.2015 20:53

Coca Cola’nın büyük sırrı deşifre oldu!

Formülü ticari sır olarak özenle saklanan sır deşifre oldu

Yaklaşık yüzyıldır dünyanın en sıkı korunan sırlarından biri deşifre olmuş olabilir. Mark Prendergast'ın konuyla ilgili kitabı şirketin güvenlik gerekçesiyle sadece 2 kişinin bilmesine izin verdiği Coca Cola'nın formülünü çözdüğünü iddia ediyor.
İngiliz Metro gazetesinde yer alan habere göre, şirketin kurucusunun yazdığı formülü ele geçirdiğini iddia eden Prendergast, içeceğin içinde kişniş, tarçın ve neroli gibi maddeler bulunduğunu iddia ediyor. Prendergast'a göre, bu 7 madde içeceğe meşhur tadını kazandırıyor. Prendergast'ın en dikkat çekici iddiası ise, şirketin bu tatları bastırmak için Coca Cola'yı 24 saat boyunca özel bir içerik içinde beklettiği
Mark Prendergast'ın bulduğunu iddia ettiği formül şöyle:
29,5 ml sitrat kafein
29,5 ml Vanilya özü
88,7 ml sitrik asit
Çeyrek misket limonu
14 kg şeker
9,5 litre su
Yıllardır komplo teorilerinin değişmez konusu olan ve içinde bulunan maddeler hakkında sıklıkla spekülasyonlar üretilen Coca Cola'yı diğer markalardan ayıran en büyük özelliği şüphesiz sahip olduğu tat. İçeceğe bu tadı veren bitkisel maddeleri sır gibi saklayan şirket, belkide dünyanın en merak edilen sırrını kendi CEO'sundan bile saklıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.