Çarşamba 23.05.2013
Son Güncelleme: Perşembe 23.05.2013

Facebook'un modası geçiyor

ABD'de yapılan araştırmaya göre gençler Facebook'u "çok yetişkin" ve "çok acıklı" buluyor. Facebook hesabı olan gençler bile zamanlarının çoğunu Twitter kullanarak geçiriyor

ABD'de 802 ebeveyn ve 802 gencin katılımıyla 26 Temmuz-26 Eylül 2012 arasında bir araştırma yapıldı. Araştırmada, gençlerin internette kendi itibarlarını korumaya çalışırken bile haklarında çok fazla kişisel bilgi paylaştıklarına dikkat çekildi. Gençlerin online davranış alışkanlıklarını tespit amacıyla yapılan araştırmaya göre; gençler Facebook'u "çok yetişkin" ve "çok acıklı" buluyor. Araştırmaya katılanların yüzde 94'ünün Facebook, yüzde 26'sının Twitter hesabı olduğu, Twitter hesabı olanların 2011'e göre yüzde 12 arttığı belirtildi. Twitter kullanıcısı gençlerin yüzde 60'ından fazlasının hesaplarının herkes tarafından görülebildiği, bunun aileler açısından endişeli bir durum olabileceğine işaret edilen araştırmada, gençlerin sadece dörtte birinin Twitter hesaplarını kişiselleştirdiği, yüzde 12'sinin ise hesaplarının açık veya gizli olup olmadığını bilmediği kaydedildi. Araştırmada gençlerin Facebook'u "çok yetişkin" ve duygusal ve trajik paylaşımlar nedeniyle "çok acıklı" bulduğu, Facebook hesabı olan gençlerin bile zamanlarının çoğunu Twitter kullanarak geçirdiği belirtildi. Araştırmacılar, gençlerin Facebook hesabı olmasına rağmen zamanlarının çoğunu Twitter, Instagram ve Tumblr mecralarında harcadığını belirtti. AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.