Salı 31.07.2012
Son Güncelleme: Salı 31.07.2012

Geleceğe dönüş

Ünlü bilimkurgu filmi "Geleceğe Dönüş"te kullanılan otomobilin benzerini dev tekerlekli bir canavar kamyonete çeviren ABD'linin videosu internette izlenme rekoru kırıyor

ABD'li Rich Weissensel'in "DeLoren" marka otomobillere olan tutkusu, bu yazılım mühendisi son günlerde internetin en popüler isimlerinden biri haline getirdi. 1980'li yılların kült bilimkurgu filmi "Geleceğe Dönüş"te de kullanılan bu spor otomobili bir canavar kamyonete dönüştüren Weissensel'in görüntüleri, internetin popüler video arama motoru You- Tube'da binlerce kez "tık"landı. Chicago'daki evinde 5 spor aracı bulunan Weissensel'in garajındaki araçların üçü "DeLoren." Çılgın otomobil tutkunu önce, bu üç araçtan birini 1979 model Chevrolet K5 Blazer tipi dört çeker araçla birleştirdi. Ortaya çıkan araca da normal bir otomobilin kullandığının üç katı büyüklünde tekerlekler yerleştirdi. "Geleceğe Dönüş" filminin ünlü otomobilini V8 motoru ve dev tekerlekleriyle görenler gözlerine inanamadı. Bir Ferrari ile tesadüfen yan yana gelen canavar kamyonun görüntüleri internette izlenme rekorları kırıyor. Weissensel, küçük yaşlardan beri spor arabalara hayran olduğunu söyledi. ABD'li mühendis John DeLorean tarafından 1975'te kurulan "DeLorean" marka otomobiller, iflas ettiği 1982'ye kadar 9 bin adet üretilmişti. Bugün bunların 6 bin 500'ü hâlâ kullanılıyor. DIŞ HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.