Cuma 21.12.2012 12:39
Son Güncelleme: Cuma 21.12.2012 12:41

Google Maya Takvimi özel doodle: Kıyamet saat kaçta?

Maya Takvimi google özel doodle bu soruya kilitlendi. Tarih 21 Aralık 2012. Peki kıyamet saat kaçta kopacak?

Bütün dünyadaki insanlar Maya Takvimi yüzünden dün gece saat 24:00 olduğunda 21 Aralık 2012 tarihine girer girmez kıyametin kopup kopmayacağını bekledi. Uyumadılar. Canlı yayınlarda özel programlar düzenlendi.
Fakat hiçbir şey olmadı. İnsanlar yataklarına gidip uyudu.
Oysa Maya Takvimi kehanetinin detaylarına inince kıyametin bugün saat 13:11'de kopması gerekiyor.
Binlerce insan an Mayalar'ın Chichen Itza tapınağına toplandı, kendi inanışlarına göre dualar ederek kıyameti bekledi.
İzmir'in Şirince ilçesi yüzlerce yeni misafire ev sahipliği yaparken, Fransa'nın Bugarach köyünde de benzer bir telaş yaşandı.
Bir başka yoruma göre ise, kıyamet yaşarken kopacak, yani bir şey olmayacak ama aslında dünyanın elektriği değişecek ve yaşam formumuz, yaşanacak olaylar, karakterler, davranışlar değişecek.
Yani yeni bir dünya olacak.
Maya Takvimi kehanetini Google haliyle çok sevdi ve hemen bir doodle hazırlayıp bu konuda insanları yönlendirdi.
Youtube'a konan ve 200 bin kişi tarafından izlenen bir video ise "Gerçek Maya kehaneti: Dünya sona ermeyecek" başlığı ile ilgi çekti.

Öyle ya da böyle görülüyor ki bu akşam saat 24:00'a kadar 22 Aralık 2012 tarihine geçmeden önce dünya diken üstünde durmaya devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.