Pazar 24.09.2017 14:57
Son Güncelleme: Pazar 24.09.2017 15:10

Güney Kıbrıs'tan skandal karar

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin otellerindeki artış ve konaklamanın artması ile birlikte Güney Kıbrıs Rum Kesimi Dışişleri Bakanlığı’nın Ada’ya Güney Rum Kesimi'nden giriş yapan ve KKTC’de kalacağını beyan eden turistlerin, sözde Rum malı oldukları gerekçesiyle konaklamalarını “yasakladığı” otellerin listesi açıklandı.

Güney Kıbrıs'ta haftalık yayınlan Kathimeri gazetesinde İsrailli bir grup turistin, KKTC'ye gelerek sözde "Rum göçmenlere ait" otellerde kalacakları gerekçesiyle Güney Kıbrıs'a girişlerinin ilk önce yasaklanması (daha sonra İsrail Büyükelçiliği'nin devreye girmesi ile yasak kaldırıldı) ile gündeme gelen "emirnamenin" Rum Dışişleri Bakanlığı tarafından, olaydan üç ay önce ilgili birimlere gönderildiği yazıldı.

KKTC'DE KONAKLAYACAĞINI BEYAN EDENLERE...

Yeni uygulama ile Güney Kıbrıs'a gidişinde KKTC'de konaklayacağını beyan eden üçüncü ülke vatandaşlarının Güney Kıbrıs'a girişlerinin yasaklandığını, AB üyesi ülke vatandaşların ise Güney'e girişlerine izin verilmekle birlikte, KKTC'de konaklayacaklarını beyan etmişler ise, gelecekleri yerde Rum yönetimi yasalarının uygulanmadığı ve ihtiyaç duymaları halinde kendilerine yardım edilemeyeceği "bilgisi" verildiğini yazdı.

Güney Kıbrıs Rum Kesimi'nin KKTC sınırında gizli yapılan denetimlerde elde edinilen bilgilere dayanarak, her yıl Ada'ya Güney'den giriş yapıp KKTC'yi ziyaret eden turist sayısının 250 bin olduğu aktarıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.