Cumartesi 17.08.2014
Son Güncelleme: Pazar 17.08.2014

Hello Kity uzaya çıktı

Dünyadaki en sevimli kedi oyuncağı olan Hello Kity, projesiyle uydu çalışmalarına olan ilginin artırılmasının amaçlandığı açıklandı

Gençlerin uzay çalışmalarına olan ilgisini arttırmak isteyen Japon hükümeti 40'ıncı yılında Hello Kity'i uzaya gönderdi. Projenin Eğitim ve Bilim bakanlıkları tarafından ortak desteklendiği bildirildi. Dünyadaki en sevimli kedi oyuncağı olarak tanınan Hello Kity'nin uzaya gönderilmesinin maliyetinin yaklaşık 40 milyon dolar olduğu ve proje ile gençlerin yanı sıra özel şirketlerin de uydu çalışmalarına olan ilgilerinin arttırılmasının amaçlandığı açıklandı. Hello Kity'nin Japonya'nın kawaii (sevimlilik) kültürünün en önemli temsilcilerinden birisi olduğu söylendi. Karakterin üreticisi Sanrio firması bu yıl Hello Kity'nin 40. yıl dönümü olduğunu ve uzaya gönderilmesinin yanı sıra çeşitli etkinliklerle de kutlandığını belirtti. "Uzaydan Mesajını Gönder!" sloganı ile kampanyayı duyuran şirket, Hello Kity hayranlarına uzaydan dünyaya bir mesaj gönderme olanağı sunuyor. 25 Ağustos'a kadar sürecek başvurularda mesaj Japonca ve İngilizce olarak gönderebilecek. Başvurular tamamlandıktan sonra 26 Ağustos - 8 Eylül tarihleri arasında her gün bir mesaj seçilecek ve uzaydan dünyaya yayınlanacak. Şanslı kişiler Hello Kity'nin 40. yıldönümünde internet sitesi üzerinden duyurulacak. Uzaya gönderilen Hello Kity figürünün yalnızca 4 santimetre olduğu açıklanırken, penceredeki mesaj panosundan hayranlardan gelecek mesajlar yayınlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.