Çarşamba 26.08.2009 13:41
Son Güncelleme: Çarşamba 26.08.2009 13:47

İşte Venezüela’nın güzellik fabrikatörü

Eva Ekvall, 17 yaşında hafif kilolu bir genç kız olarak katıldığı ilk güzellik yarışmasında bir araba almaya yetecek kadar para kazanmayı umuyordu. Estetik ameliyat geçirmek ise Venezüelalı güzelin aklından geçen son şeydi.
Venezüela'nın güzellik endüstrisi duayeni Osmel Sousa ile tanıştıktan sonra 10 kilo verdi, burnunu yaptırdı, göğüslerine silikon taktırdı ve Venezüela'nın yeni güzellik kraliçesi oldu. "Birdenbire kilo vermeye başladım, göğüslerim küçüldü ve bu yüzden de silikon taktırmam gerekti; yüzüm de küçüldüğü için artık daha büyük görünen burnumu küçülttürmek zorunda kaldım," şeklinde konuşuyor 2001 Kainat Güzellik Yarışması üçüncüsü.
Venezüela, diğer ülkelerden daha çok sayıda güzellik kraliçesi çıkardı; ülkenin bu başarısının sırrı belki de Sousa'nın yarışmacıları hazırlamadaki becerisi. Sousa, güzellik yarışmasına katılacak kızlara nasıl yürüyeceklerinden, nasıl güleceklerine, nasıl konuşacaklarına ve hangi kozmetik ürünlerini seçeceklerine kadar her şeyi öğretiyor.
Şu anda 60 yaşında olan Küba doğumlu Sousa 1981 yılından beri Venezüela Güzellik Yarışmaları sektöründe çalışıyor ve ülkede yapılan beş güzellik yarışmasının çoğundan sorumlu.
"Bu doğallık yarışması değil" diyen Sousa, estetiğe destek verdiğini gizlemiyor. "Bu bir güzellik yarışması ve bilimin amacı da güzelliği mükemmele ulaştırmak. Bunda yanlış bir şey yok."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.