Pazartesi 29.12.2014 16:24
Son Güncelleme: Pazartesi 29.12.2014 18:01

Kaybolan uçakta '10 kişilik aile' mucizesi

Endonezya'dan Singapur'a giderken 162 yolcu ve mürettebatıyla kaybolan AirAsia uçağında bir mucize yaşandı.

Alman Die Welt gazetesinin internet sayfasında yer alan haber göre, 10 kişilik bir aile de, AirAsia'nın "QZ8501" sefer sayılı uçağı için bilet almıştı. Aile havalimanına geç ulaşınca uçağı kaçırdı.

"ALLAH KADERİMİZİ BÖYLE YAZMIŞ"

Havalimanı yetkilileriyle tartışan aile, saatler sonra binemedikleri uçağın havada kaybolduğunu öğrendi.AirAsia uçağı kaybolduktan sonra açıklama yapan 36 yaşındaki Christianawati, "Belki de, Allah kaderimizi böyle yazmış. Allah, ben ve ailemin o uçağa binmesini istemedi" dedi.
SİZCE UÇAĞA NE OLDU - TIKLAYIN, ANKETE KATILIN


YILBAŞI TATİLİNE GİDECEKLERDİ

Altı yetişkin ve 4 çocuktan oluşan aile yılbaşı tatili için Endonezya'nın Java adasından Singapur'a gideceklerdi.
Endonezyalı aile AirAsia'dan Pazar sabahı 07.30'da uçak için bilet almıştı. Ancak uçağın kalkış saati havayolu şirketi tarafından 05.30'a alınmıştı. Uçuşun 2 saat öne alındığı, aileye elektronik posta yoluyla iletildi.

UÇAĞA YETİŞEMEDİLER

Ancak söz konusu elektronik posta aileye ulaşmadı. Uçak şirketi, aileye telefonla da ulaşmak istedi ancak başarılı olamadı. Aile Surabaya kentindeki havalimanına geldiği zaman uçakları kalkmıştı.
ENDONEZYA UÇAĞINDA SICAK GELİŞME
AİRASİA UÇAĞI JAVA DENİZİ'NE DÜŞTÜ
KAYIP UÇAĞI ARAMA ÇALIŞMALARI DURDURULDU

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.