Salı 20.03.2018
Son Güncelleme: Salı 20.03.2018

“Kayıp uçağı Google’ın haritasıyla buldum!”

Avustralyalı makine mühendisi: “2014’te 239 kişiyle kaybolan Malezya Havayolları’nın uçağını Google ve NASA’nın uydu görüntüleriyle buldum. ABD’li yetkililer iddiamı doğruladı”

Avustralyalı makine mühendisi Peter McMahon, 8 Mart 2014'te kaybolan Malezya Havayolları'nın uçağını bulduğunu öne sürdü. Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan Çin'in başkenti Pekin'e 239 kişiyle giden Boeing 777 tipi uçak aniden kaybolmuştu. McMahon, uçağın enkazının Madagaskar ile Reunion Adası yakınlarında bir bölgede bulunduğunu iddia etti.
İddialarını Google ve Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesi'nin uydu görüntülerine dayandıran 64 yaşındaki McMahon, bulgularını Avustralya Taşımacılık ve Güvenlik Bürosu'na gönderdiğini, yetkililerin söz konusu görüntülerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olabileceğini teyit ettiklerini söyledi.

'KOKPİTTE KURŞUN İZLERİ VAR'
Konuyla alakalı dört Amerikalı uzmanın da Avustralya'ya geldiğini kaydeden McMahon, uçağın kokpitinde kurşun izleri bulunduğunu ve enkazın bu nedenle dünyanın gözlerinden uzak tutulduğunu iddia etti.
McMahon'un bahsettiği 4 ABD'li yetkilinin, kurşun izleri dolayısıyla açılabilecek yeni soruşturmalar ve soru işaretlerinin önüne geçmek için Avustralya'ya gittiği iddiası da gazetelerde yer aldı.

İçindeki 239 yolcu ile kaybolan MH370 sefer sayılı Malezya uçağı bulundu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.