Perşembe 25.07.2013 13:38
Son Güncelleme: Perşembe 25.07.2013 14:40

KFC'ye şok suçlama

KFC'nin içeceklerde kullandığı buzların, tuvalet suyundan daha pis olduğu iddia edildi.

Yum Brands şirketine bağlı olan fast food zinciri KFC yeni bir karalama ile karşı karşıya.
Çin'de ortaya atılan iddiaya göre KFC'nin içecekleri soğutmak amacıyla kullanılan buzları yapımında kullanılan su, tuvaletlerde kullanılan sudan daha kirli.
Söz konusu iddia Çin'de yayınlanan bir televizyon programı sunucusu tarafından ortaya atıldı.
Sunucu, 3 ayrı KFC restoranına gidildiğini ve buz örnekleri alındığını, alınan buz örneklerinin de tuvalet suyuyla karşılaştırılması için incelemeye gönderildiği söyledi.

İçme suyundan 19 kat daha kirli

Yapılan inceleme sonucunda ise bir şubeden alınan buzların yapımında kullanılan suyun, tuvalet suyundan 12, içme suyundan ise 19 kat daha fazla bakteri içerdiğinin ortaya çıktığı iddia edildi.
Diğer 2 şubeden alınan örneklerde ise durum, bu derece vahim olmasa da ulusal standartların altında kaldı.
Program sunucusu, bu tablonun akla gelebilecek pek çok fast food zincirinde de benzer sonuçlar ortaya koymasının şaşırtıcı olmayacağını ifadeetti.
Olayın yayın esnasında paylaşılmasının hemen ardından KFC, Çin'in Twitter'ı olarak bilinen mikro blog platformu Sina Weibo üzerinden bir özür yazısı paylaştı.
Yazıda söz konusu olaydan ötürü çok üzgün oldukları ve bu durumun önüne geçilmesi için KFC yöneticilerinin harekete geçtikleri bildirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.