Salı 09.06.2015
Son Güncelleme: Salı 09.06.2015

Kim'in mönüsü: Havyar, suşi, biftek

Kuzey Kore liderinin kilolarının arkasında aşırı oranda yediği suşi, havyar ve biftek var. Kim ayrıca bir oturuşta 2 şişe şampanya içiyor

Komünizm ile yönetilen dünyanın en kapalı toplumu Kuzey Kore'nin genç diktatörü yine kilolarıyla gündemde. 32 yaşında olduğu tahmin edilen Kim Jong-un, kısa bir süre önce başkent Pyongyang'ın dışında bir çiftlikte görüntülendi. 2011'de koltuğunu babası Kim Jong-il'den devralan Kim Jong-un'un daha önce hiç görülmediği kadar kilo aldığı ortaya çıktı. Dünya basını son haline göre Kim Jong-un'un sağlığının iyi olmadığını ileri sürdü. Haberlerde Kim'in geçen yıl da aşırı kilo alımına bağlı olarak ortaya çıkan sağlık sorunları nedeniyle bir ay boyunca ortalıkta gözükmediği hatırlatıldı. İngiliz Daily Mail gazetesi ise Kim Jong-il'in 13 yıl boyunca suşi ustalığını yapan Japon şef Kenji Fujimoto ile konuştu. Babası gibi oğul Kim Jong-un'un da suşiye çok düşkün olduğunu belirten Fujimoto'ya göre, genç diktatör ayrıca çok fazla biftek tüketiyor. Köpekbalığı yüzgecinden yapılan çorbayı da çok seven Kim'in ayrıca bir oturuşta iki şişe şampanya içmesinin aşırı derecede kilo almasında etkili olduğu belirtildi. İsviçre'nin ünlü peyniri Emmental ile havyara da düşkün olduğu bilinen Kim'in midesine geçen yıl Çin'de kelepçe takıldığı iddia edilmişti.

KUZEY KORE LİDERİ HALASINI ACIMADAN ZEHİRLEDİ-TIKLAYIN

BÖYLE YASAK GÖRÜLMEDİ-TIKLAYIN

KİM JONG HAREM KURMAYA KARAR VERDİ-TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.