Cuma 12.12.2014

Maymunlar kanmıyor markaya

Yale Üniversitesi'nde araştırmacılar, insanların 'pahalı olan kalitelidir' düşüncesiyle aynı kalitedeki iki üründen yüksek fiyatlı olanı tercih ettiklerini ortaya koyan deneyi, kapuçin maymunlarının üzerinde de gerçekleştirdi. Deney için oluşturulan markette, maymunların farklı fiyatlarla alışveriş yapmaları sağlandı. Deneyde, maymunların ürünler arasındaki fiyat farkını anladığı görüldü. Ancak kapuçin maymunları, insanlar gibi 'pahalı olan kalitelidir' yanılgısına düşmedi. Maymunlar, aynı kalitedeki iki üründen pahalı olanı tercih etmedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.