Salı 30.07.2013
Son Güncelleme: Salı 30.07.2013

Mihracenin 4 milyar doları kızlarına kaldı

1989'da ölen Faridkot Mihracesi 4 milyar dolarlık servetini hizmetkârlarının işlettiği vakfa bırakmıştı. 21 yıllık davadan sonra mihracenin kızları babalarının mal varlığını geri aldı

Hindistan'da mahkeme, eski Faridkot Mihracesi Harinder Singh Brar'ın yıllarca süren miras davasına son noktayı koydu. Çandigar bölgesindeki mahkeme, 21 yıldır süren davanın ardından 1989'da ölen Mihrace Brar'ın vasiyetinde sahtecilik yapıldığına hükmetti. Böylece Brar'ın 4 milyar dolarlık serveti hayattaki iki kızına verildi. Brar'ın 85 yaşındaki kızı Amrit Kaur, babasının söz konusu sahte vasiyetini baskı altında yazdığını öne sürüyordu. Kaur'a göre babası tek erkek kardeşlerinin trafik kazasında ölmesinin ardından depresyona girmişti. Sağlığı yerinde değilken de servetinin, eski hizmetkârlarının işlettiği vakfa aktarılmasını içeren vasiyetnameni imzalamıştı. Kaur ve diğer kardeşi Deepinder Kaur'a ise servetten sadece belirli bir maaş bağlanmıştı. Ancak kardeşler, hem vasiyetin sahte olduğunu hem de babalarının servetine doğum yoluyla direkt ortak olduklarını savunuyordu. İki kardeşin elde ettikleri servet içinde Yeni Delhi'nin en lüks caddelerinden birindeki dev malikâne, antika otomobiller, 350 yıllık kraliyet şatosu, nakit para, mücevherler ve bir özel havaalanı da bulunuyor. Ancak Harinder Vakfı yetkilileri, kararı bir üst mahkemeye taşıyacaklarını açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.