Salı 03.03.2015 11:35

Öldüğü 5 yıl sonra anlaşıldı

ABD’nin Michigan eyaletinde, geçen yıl evinin garajında cesedi mumya haline dönüşmüş şekilde bulunan Pia Farrenkopf adlı kadının hikayesi hala basının gündeminde.

ABD'nin Michigan eyaletinde, Pia Farrenkopf (44) isimli bilgi teknolojileri uzmanı kadının öldüğü, tam 5 yıl sonra, geçtiğimiz yılın Mart ayında banka evine icraya gidince fark edilmişti. Dokuz kardeşi olan kadının sağlığından, telefonlara cevap vermemesine rağmen onca yıl boyunca kimse şüphe etmemesi hikayesine daha fazla ilginçlik katıyordu.
Olayın üzerinden geçen 1 yılın ardından ceset üzerinde yapılan incelemelerle sadece kesin ölüm tarihi tespit edildi.
Farenkopf'un kardeşlerinin ya da komşularının kadının ölümünü 5 yıl boyunca nasıl fark edemedikleri ise hala gizemini koruyor.
ABD ve dünya basını ise Farrenkopf olayına hala yoğun ilgi gösteriyor.
Yetkililer, zamanının çoğunu yalnız başına geçiren Farrenkopf'un tüm ödemelerinin banka hesaplarından otomatik olarak çekildiğini ve bu nedenle ortadan kaybolduğunu hesaplardaki para bitene dek hiç kimsenin fark etmediğini söyledi. Farrenkopf'un mumyalaşmış cesedi, biriken borçları nedeniyle evine el koyan banka yetkilileri tarafından otomobilinin arka koltuğunda bulundu.
Yetkililer cesedin bulunduğu araçta 7 buçuk litre benzin bulunduğunu bu yüzden de Farrenkopf'un karbon monoksit salınımından dolayı mumyalaştığını düşünüyor. Ancak cesedin fazla mumyalaşması nedeniyle toksikoloji raporunun sonuç vermeyeceği belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.