Pazartesi 04.02.2013 11:12

PSY bu sefer Superbowl'da coşturdu

Youtube'un en çok izlenen videosunun sahibi Güney Koreli popçu PSY ABD'nin en çok izlenen spor organizasyonu Superbowl'da Pistachios firması için çekilen reklam filminde rol aldı.
Reklam filminde ünlü şarkısını yeniden yorumlayan PSY yine çok formda gözüktü. Twitter'da #crackingstyle hashtagi ile binlerce kez paylaşılan video Superbowl organizasyonunun en çok ilgi gören reklamlarından biri olmayı başardı.
İşte PSY'nin büyük ilgi gören o videosu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.