Cuma 14.08.2009 08:28
Son Güncelleme: Cuma 14.08.2009 08:29

Rekor ikramiye yine devretti

İtalya'da süper lotoda rekor ikramiye yine devrederek, miktar 135 milyon 900 bin Avro'ya yükseldi.

Şubat ayı başından bu yana hiç kimsenin 6'yı tutturamadığı İtalya'da, bu gece yapılan 83'üncü çekilişte de değişen birşey olmadı.
Şans oyunlarında Avrupa tarihinde dağıtılan en yüksek ikramiyenin sahibini belirlenmesi, pazartesi günü yapılacak olan çekilişe ertelendi. Uzmanlar, başdöndürücü bir ikramiyenin söz konusu olduğu süper lotodo, 6'yı tutturma olasılığının, 622 milyonda 1 olduğuna dikkati çekiyorlar.
Rekor ikramiyenin, İtalyanlar'ın süper lotoya ilgisini azami düzeye çıkarmasının yanısıra, turizmde hareketlenmeyi de beraberinde getirdi. İtalya'ya sınır komşusu olan ülkelerde yaşayan kimi vatandaşların, son haftalarda süper loto oynama amacıyla Çizme'yi daha fazla ziyaret etmeye başladıkları bildirildi.
Bugün Almanya'daki Bild gazetesinin düzenlediği bir kampanyayla, süper loto oynama amacıyla Berlin'den 140 Almanın günübirlik bir uçak seferiyle Milano'ya gelip gitmeleri dikkati çekti.Ancak bu geceki çekilişte de 6'nın tutturulamamasının ardından umutlar, 17 Ağustos Pazartesi gününe ertelendi.
İtalya'da süper loto çekilişi, salı, perşembe ve cumartesi olmak üzere haftada 3 gün yapılıyor. Ancak 15 Ağustos'un İtalya'da ulusal bayram olması nedeniyle bu cumartesi çekiliş yapılmayacak. Çekilişlere, 17 Ağustos Pazartesi günü devam edilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.