Cuma 23.01.2010

'Şikâyetçi olun'

Şafak Herdem (Avukat- Havacılık hukuku üzerine çalışmalar yaptı): "Şişman
yolculara çift koltuk satılmasıyla ilgili yazılı bir kural yok. Bunu uygulamak isteyen şirketler durumu, uçuş güvenliğine sokuyorlar. 'Şişman olduğu için kemer takılamaz ve yolcuların üstüne düşebilir' gibi bir yaklaşım içine girebilirler. Eğer havayolu şirketi bir yolcuya kilosundan dolayı ikinci bileti satmaya çalışırsa, koltuğu da ona uygun hale getirmekle yükümlü. Böyle bir durumla karşılaşan yolcu, öncelikle ticaret mahkemelerine başvurabilir. Tüketici Hakem heyetlerine
de şikâyetçi olmak mümkün."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.