Salı 14.07.2009 10:35
Son Güncelleme: Salı 14.07.2009 10:37

Sünger Bob 10 yaşında

Su altında yaşayan bir deniz süngeri olan Sünger Bob ve arkadaşlarının maceralarını konu alan çizgi film "Sünger Bob Kare Pantolon" 10. yaşını kutluyor.

10 yıl önce ABD'de yayımlanmaya başlayan çizgi film, 170 ülkede milyonlarca hayranı olan, 25 dile çevrilen bir fenomene dönüşmüş durumda. 2-11 yaş grubu için hazırlanan, ancak zamanla büyüklerin de yakından takip etmeye başladığı Sünger Bob, televizyonların en popüler çizgi filmlerinden biri haline geldi.
Nickelodeon kablolu TV şirketi için, çizer ve deniz biyologu olan Stephen Hillenburg tarafından yaratılan Sünger Bob'un ünlü takipçileri arasında, ABD Başkanı Barack Obama, İngiltere Başbakanı Gordon Brown, aktör Johnny Depp ve şarkıcı David Bowie de bulunuyor.
Hafta sonu Sünger Bob'un 10. yaş günü için bir parti düzenlenecek. 10. yıl kutlamaları çerçevesinde, 11 yeni bölüm ve hayranların en beğendiği 10 bölüm yayımlanacak ve hazırlanan 1 saatlik belgesel gösterilecek.
SüngerBob ile ilgili oyuncak, tişört vs ürünlerin satışlarından kanalının 8 milyar dolar gelir elde ettiği belirtiliyor.
ABD'deki eğlence parklarında adına hız treni olan Sünger Bob, New York'taki Madame Tussauds balmumu müzesinde heykeli sergilenecek ilk çizgi film karakteri olacak.
Çizgifilmin başarısının ardındaki gizli formülün Sünger Bob'un "kalbi" olduğu ve serinin, mutluluk ve iyimserlik mesajı verdiği için dünya genelinde bu kadar tutulduğu belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.