Perşembe 08.10.2015 14:06

Suudi Prens Twitter'ın en büyük ikinci ortağı oldu

Suudi Prens El-Velid bin Talal, mikro blog sitesi Twitter‘daki hisse payını yeni satın alımı ile neredeyse iki katına çıkardı.

Daha önceki yatırımı ile Twitter'ın yüzde 3'üne sahip olan Suudi Prens El-Velid bin Talal, bugün gerçekleştirdiği satın almalar ile mikro blog sitesindeki payını yüzde 5.17'ye çıktı.
ABD'deki kanunlar gereği bir şirketteki hissesi yüzde 5'in üzeridne bulunan kişi, şirket tarafından açıklanan 'mülk sahibi' listesinde yer almak zorunda.
Mart ayında bu listeyi yayınlayan Twitter, El-Velid bin Talal'a bu listede yer vermemişti. Son satın alma kapsamında Prens El-Velid elinde bulunan 34,948,975 adet Twitter hissesi ile Twitter'ın ikinci büyük ortağı konumunda bulunuyor ve önümüzdeki dönemde açıklanacak listede kendisine yer bulacak.
Suudi Prens El-Velid bin Talal, bu satın almanın ardından şirketin kurucu ortaklarından Dorsey'den daha fazla hisseye sahip oldu.
Twitter'ın kurucu ortaklardan Evan Williams ise 46,5 milyondan fazla hissesiyle şirketin yüzde 6,9'una sahip ve mikro blog sitesinin en büyük ortağı konumunda.

2006 yılında San Francisco'da kurulan Twitter kısa sürede sosyal medyada kendisine önemli bir yer edinmiş ve 350 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaşmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.