Perşembe 24.09.2009 10:04
Son Güncelleme: Perşembe 24.09.2009 10:05

Televizyonda kullanılan en etkili ifade

ABD'de 2009 yılında televizyonda kullanılan en etkili ifade olarak, medya tarafından üretilen ''Obama Vizyonu'' (ObamaVision) seçildi.

Dünya genelinde dil kullanımını izleyen ''Küresel Dil İzleme'' (Global Language Monitor) kurumunun belirlediği ''Televizyonda Kullanılan En Etkili İfadeler'' sıralamasında, ABD Başkanı Barack Obama'nın ülkesine umut ve değişim getirme vaadini özetlemek amacıyla medya tarafından üretilen ''Obama Vizyonu'', 2009 yılında birinci geldi.
''Obama Vizyonu'', listede ''Finansal Erime'' ifadesini de geride bıraktı.
Bu yıl seçilen ifade ilk kez, geçen yıl yapılan başkanlık seçim kampanyası sırasında kullanılmaya başlamıştı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.