Giriş Tarihi: 25.2.2021 21:43

Türkiye havacılıkta lider pozisyona geldi

İngiltere merkezli The Independent gazetesi, Türkiye'nin havacılık sektöründe Avrupa'nın lideri haline geldiğini yazdı. Gazetenin seyahat editörü, bu durumun kalıcı bir değişim işareti olabileceğini vurguladı.

"TÜRKİYE HAVACILIK SEKTÖRÜNDE AVRUPA'NIN LİDERİ HALİNE GELDİ"

Haber, İngiltere merkezli The Independent gazetesinde yayımlandı.

2020 yılının Nisan ve Aralık ayları arasında 400'den fazla havaalanındaki yolcu istatistikleri incelendi.

Araştırma sonucunda, Avrupa'da en büyük havacılık gücünün "Türkiye" olduğu vurgulandı.

SEKTÖRDEKİ LİDERLİK KALICI HALE GELEBİLİR

Seyahat Editörü Simon Calder, koronavirüs salgınının rekabet ve güven koşullarını değiştirdiğine dikkat çekti.

Türkiye'nin havacılık sektöründe yakaladığı liderliğin kalıcı hale gelebileceğini yazdı.

İSTANBUL HAVALİMANI İLK SIRADA

Listede ilk sıradaki İstanbul Havalimanı'nı, Moskova'dan 2 Havalimanı izledi.

Sabiha Gökçen Havalimanı da listeye beşinci sıradan girdi.

The Independent, Batı Avrupa'nın önde gelen ülkelerinin ilk sıralarda yer alamamalarına dikkat çekti.

İNGİLTERE LİDERLİĞİNİ KAYBETTİ

İngiltere'nin havacılık sektöründeki liderliğini kaybettiğini vurguladı.

Başkent Londra'da bulunan Heathrow Havalimanı da, azalan uçuş ve yolcu sayısı nedeniyle 2020 yılında 2 milyar sterlin zarar ettiğini açıkladı.

Havalimanının yılda ortalama 80 milyon olan yolcu sayısının, 2020 yılında 22 milyona gerilediği belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.