Giriş Tarihi: 23.6.2023

Kayıp denizaltıdaki 5 kişi hayatını kaybetti: Titanik laneti

Titanik’in enkazını görmek için dalan maceraperestleri kurtarma çalışmaları sonuçsuz kaldı. Kayıp denizaltıya ait olduğu sanılan bir enkaz bulunurken 5 kişinin hayatını kaybettiği açıklandı

Atlas Okyanusu'nda 111 yıl önce batan Titanik'in enkazını görmek üzere 5 kişiyle daldıktan sonra kaybolan Titan adlı denizaltıdaki yolcuları kurtarma çalışmalarından sonuç alınamadı. Kayıp 5 kişinin öldüğü açıklandı. 19 Haziran'da yolculuğa başlayan denizaltıdaki oksijenin dün itibarıyla tükenmiş olduğu gerçeğine rağmen arama çalışmaları devam etti.

Arama bölgesinde su altı robotlarıyla bir gemi enkazı tespit edildi. Bunun kayıp denizaltıya ait olup olmadığı araştırılırken geminin sahibi olan şirket OceanGate Expeditions'tan yapılan açıklamada, denizaltıda bulunan 5 kişinin öldüğü ifade edildi. Açıklamada hayatını kaybedenlerin ailelerine başsağlığı dileğinde bulunularak,

"Bu insanlar, farklı bir macera ruhuna sahip ve dünya okyanuslarını keşfetme konusunda derin bir tutkuyu paylaşan gerçek kaşiflerdi" denildi. ABD Sahil Güvenliği de denizaltıdaki 5 kişinin öldüğünü doğrularken keşfedilen enkaz alanında denizaltının feci bir şekilde patlamış olabilme ihtimali üzerine çalışıldığını açıkladı.

Denizaltıda 250 bin dolar karşılığında İngiliz milyarder Hamish Harding, Pakistanlı iş insanı Şahzada Davud ve oğlu Süleyman Davud, denizaltının sahibi Stockton Rush ve denizaltı pilotu Paul Henry Nargeolet'in bulunduğu açıklanmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.