Cumartesi 16.01.2021 10:20
Son Güncelleme: Cumartesi 16.01.2021 10:34

WhatsApp yeni kullanıcı sözleşmesini iptal edebilir mi? Ertelemeden sonra neler bekleniyor?

WhatsApp'ın gizlilik politikasında yaptığı değişiklikler, dünya çapında büyük bir tepkiye neden oldu. Birçok kullanıcı Telegram, BiP, Signal gibi farklı alternatif uygulamalara geçti. WhatsApp'tan şimdi yeni bir açıklama geldi. Bilindiği üzere yeni kullanıcı sözleşmesi 8 Şubat'ta devreye girecekti, ancak WhatsApp bu tarihi erteledi. Şirketin erteleme kararı ise bazı kaynaklar tarafından farklı şekilde yorumlandı. Acaba WhatsApp yeni gizlilik politikasını önümüzdeki haftalarda tamamen iptal edebilir mi? Neler olması bekleniyor? İşte detaylar...

Son günlerin en çok konuşulan isimlerinden WhatsApp, yenilediği kullanıcı sözleşmesi ve verilerin paylaşımı hakkında bir açıklama daha yaptı. Normalde WhatsApp'ın yeni gizlilik politikası, 8 Şubat'ta yürürlüğe girecekti. Fakat şirket 3 aylık bir erteleme yaptı ve yeni sözleşmenin "Yapılacak değişikliği daha iyi anlatabilmek" amacıyla 15 Mayıs'ta aktif hale geleceğini duyurdu.

WhatsApp açıklamasında, "Birçok kişiden, kısa süre önce yaptığımız güncellemeyle ilgili tam anlaşılmayan noktalar olduğuna dair bildirimler aldık. Çok fazla yanlış bilginin yayılması, kullanıcılarımızın endişelenmelerine yol açtı. Bu nedenle, prensiplerimizi ve gerçekleri herkesin anlamasına yardımcı olmak istiyoruz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.