Cumartesi 11.07.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 11.07.2015

Yardım izdihamı: 24 ölü

Bangladeş'te, bir fabrika sahibinin ramazan ayı nedeniyle yaptığı giysi yardımı sırasında izdiham yaşandı. Çoğu kadın 24 kişinin öldüğü, 50'den fazla yaralı olduğu açıklandı

Bangladeş'in kuzeyindeki Mymensingh kentinde ramazan ayı nedeniyle yapılan giysi yardımı sırasında yaşanan izdihamda 24 kişi öldü. Mymensingh polisi, başkent Dakha'dan 120 kilometre uzaklıktaki tütün fabrikasında cuma sabahı TSİ ile 00.45'te gerçekleştirilen dağıtım sırasında yaklaşık bin 500 kişinin fabrikanın önünde toplandığını, ardından insanların tesisin dar kapısından aynı anda geçmesiyle facianın yaşandığını aktardı. Kentin polis şefi Moinul Haque, "Şimdiye kadar 24 ceset çıkardık. Çoğu fakir ve çelimsiz kadın. İki de çocuk bulunuyor" dedi. Yetkililer 50'den fazla da yaralı olduğunu belirterek, ölü sayısının artmasından endişe ettiklerini söyledi.
6 KİŞİ GÖZALTINDA

Olay yerinde insanların dar kapıdan geçerken sıkıştığı ve geride kanlı sandaletlerinin kaldığı görülüyor. Yaralılar, bisiklet taksilerle hastanelere taşınırken, Dulal Mia isimli taksi şoförü, "Kapı açılınca herkes birbirini ittirerek koşmaya başladı. Önce biri düştü, ardından 15-20 kadarı. Kapı kapatılınca insanlar öldü" dedi. Olayla ilgili 6 kişi gözaltına alındı. Dini işler bakanlığı her cenazenin masrafı için 125'er dolar (340 TL) ödeneceğini duyurdu. Fabrika sahibi Spamin Talukder'in her yıl geleneksel olarak bu zekatı yerine getirdiği belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.