Cuma 10.07.2009 12:53
Son Güncelleme: Cuma 10.07.2009 12:54

Yaşamlarının 1 yılı böyle geçiyor

İngiltere'de yapılan bir araştırma, kadınların, yaşamlarının yaklaşık bir yılını ne giyeceklerine karar vermeye harcadığını gösterdi.

İngiliz Daily Telegraph gazetesinin haberinde, yaşları 16 ila 60 olan 2491 kadının katılımıyla yapılan araştırmada, kadınların ortalama olarak yaşamlarının 287 gününü, işe, akşam yemeklerine, davetlere, tatile, spora ve diğer faaliyetlere ne giyeceklerini seçebilmek için gardıroplarını karıştırarak geçirdiğini ortaya koyduğu bildirildi.
Bu sürenin büyük bölümünün, cuma veya cumartesi akşamları ile tatil için uygun kıyafet seçimine ayrıldığı belirtildi. Uzmanlar, ortalama olarak bir kadının hafta içi her sabah kıyafet seçimi için 16 dakika harcadığı, bu sürenin cumartesi ve pazar sabahları 14 dakika civarında olduğu kaydedildi.
Araştırma, kadınların çoğunun, hafta sonu dışarı çıkmadan önce ne giyeceklerine karar vermek için yaklaşık 20, tatile götürecekleri giysileri seçmek için de her seferinde 52 dakika harcadığını gösterdi.
Kadınların hafta içlerinde de akşam dışarıya giyecekleri kıyafetler için 20 dakika harcayabildiğini ortaya koyan araştırmada, kadınların, tatillerde sabahları uygun giysiyi seçmek için 10, akşam kıyafetleri için de 10 dakika harcadığı gözlendi.
Araştırma ayrıca, her iki kadından birinin, işe gitmeden önceki gece 15 dakikasını yarın sabah ne giyeceğini bulmaya ayırdığını ortaya koydu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.