Perşembe 08.11.2018 12:18
Son Güncelleme: Perşembe 08.11.2018 12:28

Yükselen değer Türk Hava Yolları (THY) İngiliz Basınında...

Milli havayolu şirketimiz Türk Hava Yolları (THY), elde ettiği başarılarla ingiliz basınının dikkatini çekti.Financial Times son 15 yıldaki gelişimiyle tüm dünyanın dikkatini çeken THY hakkında analiz yayımladı.

Son 15 yılda artan destinasyonları ve yolcu taşıma kapasitesiyle tüm dünyada dikkat çeken Türk Hava Yolları (THY) için Financial Times'da geniş bir analiz yayımlandı. Analizde Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğiyle birlikte firmanın uçuşa geçtiğinin altı çizildi.

İSTANBUL KITALAR ARASI UÇUŞTA AKTARMA MERKEZİ HALİNE GELDİ

Analizde, İstanbul'un Avrupa ve Asya'nın ortasında bulunan önemli bir güç olduğunun vurgusu yapılırken, şehrin kıtalararası uçuşta aktarma merkezi olduğu ifade edildi. THY'nin uluslararası 252 destinasyona uçuş gerçekleştirdiğine ve bu sayede de dünyanın en fazla noktaya uçan havayolu markası olduğuna dikkat çekildi. İstanbul Havalimanı'nın da geniş şekilde ele alındığı analizde, THY'nin büyümeye devam etmesinin beklendiği kaydedildi. Bunun yanı sıra Erdoğan'ın havacılıkta başarıyı sadece ekonomi için değil aynı zamanda 2023 kutlamalarında Türkiye'nin altyapı başarılarını merkeze oturmak için de istediği vurgulandı.

Bu arada THY 9 aylık dönemde 1 milyar 149 milyon dolar esas faaliyet kârı gerçekleştirdi. Şirket aynı dönemde net kârını 3 kat artırarak 9 aylık dönemi 755 milyon net kârla kapattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.