Pazartesi 27.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 27.04.2015 16:52

Standard Profil, Düzce Üniversitesi’ndeöğrencilerle Bir Araya Geldi

İŞ-KUR Düzce İl Müdürlüğü ile Düzce Üniversitesi Kariyer Topluluğu’nun işbirliğinde düzenlenen “YAKA 15 Yaşam ve Kariyer Panayırı” Düzce Üniversitesi’nde gerçekleştirildi. Panayırın “Altın Sponsoru” olan Standard Profil’in İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayhan İbrahim Tokcan, Düzce Üniversitesi öğrencileriyle buluştu.
Bir önceki yıla göre 2015 yılında lise ve üniversitelerin düzenlediği kariyer günleri etkinliklerinde daha aktif olan Standard Profil, bu yıl İzmir ve Manisa’nın ardından Düzce’de de öğrencilerle buluştu.
Düzce Üniversitesi Kariyer Topluluğu’nun İŞ-KUR Düzce İl Müdürlüğü işbirliği ile gerçekleştirdiği etkinliğin Altın Sponsoru olan Standard Profil’i İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayhan İbrahim Tokcan temsil etti.
Otomotiv sektöründeki tecrübelerini öğrencilerle paylaşan Tokcan, Standard Profil’in Türkiye ve dünya profil pazarındaki konumu ile ilgili bilgi verdi: “Standard Profil Ailesi olarak 4 kıtada 7 bin 400 çalışanımız ile kendi sektörümüzde Avrupa’da ikinci, dünyada altıncı konumundayız. Bu sayede farklı kültürlerin çalışma biçimlerini yerinde deneyimleme, sektörün yurt dışındaki önemini çalışarak görebilme ve bir yan sanayi olarak otomotiv sektörünün global gelişimini an be an izleme şanslarını sunuyoruz.”
DÜZCE’DE ÖNEMLİ BİR YERE SAHİBİZ
Standard Profil’in Düzce için önemine değinen Tokcan, sözlerine şöyle devam etti: “Güçlü itibarımız, köklü geçmişimiz ve yarattığımız istihdam ile Düzce’de oldukça önemli bir yere sahibiz. Bunun yanı sıra, 10 Nisan’da aldığımız onayla Düzce’nin ilk ve tek Ar-Ge Merkezi’ni açmanın gururunu yaşıyoruz. İnovasyona, sürekli gelişime ve çevre dostu çözümlere her zaman önem veren şirketimiz, resmi Ar-Ge Merkezi’mizle bu çalışmalarına daha da hız veriyor. Bu anlamda çocuklarımıza ve gençlerimize verdiğimiz önem, geçmişte olduğu gibi bugün de devam ediyor. Ar-Ge Merkezimizde, Düzce Üniversitesi ile ortak projeler geliştirmeye, öğrencilerimizi desteklemeye Standard Profil olarak her zaman hazırız. Önümüzdeki dönemlerde aranızdaki arkadaşlarımızı Standard Profil Ailesi’nin bir parçası olarak görmek istiyoruz.”
TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN SAYISI ARTIYOR
Geride bıraktığımız Şubat ve Mart aylarında Bornova Anadolu Lisesi Eğitim Vakfı, Celal Bayar Üniversitesi, Dokuz Eylül Üniversitesi ve İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nde gerçekleştirilen kariyer günlerine katılan Standard Profil, yapılan görüşmelerin sonucunda 187 staj, 201 iş başvurusunu işleme aldı. Bu istatistiklerle birlikte Standard Profil, 2015 yılının ilk üç ayında 2014 yılındaki başvuru sayısını üçe katladı.
Düzce Üniversitesi’ndeki kariyer günleri etkinliğinde de oldukça yoğun bir ilgiyle karşılaşan Standard Profil İnsan Kaynakları uzmanları, staj ve iş başvurusunda bulunan öğrencilerle birebir ilgilendiler.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Duzce Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Duzce Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

DUZCE HAVA DURUMU

6 Mayıs 2024 Pazartesi

18 º

18 º / 5 º
Az Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.