Cuma 18.01.2013

Kayak tutkunları için seçenek çok

Tarihi ve doğal güzellikleriyle her mevsim turist ağırlayan Türkiye, kayak merkezleriyle de yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı oldu

Yılın her mevsimi karın eksik olmadığı yüksek dağları ve bu dağlardaki kayak tesisleriyle öne çıkan, doğudan batıya, güneyden kuzeye birçok turizm merkezini barındıran Türkiye, tatilcilere kışın da birçok alternatif sunuyor. Tarihi ve doğal güzellikleri ile her mevsim turist ağırlayan Türkiye, coğrafi konumu, yeryüzü şekilleri ve yılın her mevsimi kar eksik olmayan yüksek dağlarının yanı sıra bu dağlardaki kayak tesisleri nedeniyle, kışın da özellikle kayak turizmi açısından bir cazibe merkezi.
KAR, 3 METREYİ BULUYOR
Turistler için önemli tesisleri barındıran Türkiye'deki bazı önemli kayak merkezleri ile özellikleri şöyle:
Bursa-Uludağ: Kayak için uygun zaman 20 Aralık-20 Mart tarihleri arasındaki dönem. Uludağ'da, normal kış koşullarında kar kalınlığı 3 metreye ulaşabiliyor.
Bolu-Kartalkaya: Yöre, yarı ılıman iklime sahip. Kayak merkezi Alp kayağı, kayaklı koşu ve tur kayağı için çok uygun koşullara sahip. Kayak için en uygun zaman ise 20 Aralık-20 Mart tarihleri arasında.
Erzurum-Palandöken: 10 Aralık- 10 Mayıs arasındaki dönem kayak etkinlikleri için en uygun zaman.
Kars-Sarıkamış: Kayak için en uygun tarih 20 Aralık-20 Mart arası.
Kayseri-Erciyes: Kayak için en uygun zaman 20 Kasım-20 Nisan tarihleri arası.
Gümüşhane-Zigana: Kayak merkezinde sezon Aralık ayında başlıyor ve Nisan ayına kadar sürüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.