Giriş Tarihi: 18.1.2013

Pamukkale, havayoluna rakip fiyatlar sunuyor

Pamukkale Turizm, yeniliklerine bir yenisini daha ekliyor. Havayolu şirketlerindeki sistemin bir benzeri olan dinamik fiyatlandırma dönemini başlatan şirket, biletini erken alan yolcularına fiyat avantajları sağlıyor

Pamukkale Turizm, gerçekleştirdiği kampanya ve yeniliklerle adından sıkça söz ettirirken, başlattığı dinamik fiyatlandırma sistemi ile dikkatleri üzerine çekiyor. Havayollarının fiyatlandırma sistemine benzer bir mantıkla çalışan dinamik fiyatlandırma sisteminde, otobüs biletini erken alan yolcular fiyat avantajından faydalanıyor. "Hemen Al" ve "FırSaat" olarak iki farklı şekilde sunulan kampanyanın Hemen Al seçeneğinde, her sefer ve her guzergahta bulunan otobüslerin ilk 12 koltuğu fiyat avantajlı olarak satışa sunuluyor. Basamaklı fiyatlandırma sistemi ile her otobüste koltuklar satıldıkça fiyat kademeli olarak artıyor. Satılan 12. koltuk sonrası tüm koltuklar normal satış fiyatına dönüyor. Havayollarına kıyasla en büyük fark ise, otobüsteki hiçbir koltuk normal fiyatın üzerine çıkmıyor.
"YENİLİKLERE AÇIĞIZ"
"FırSaat" kampanyasında ise, sefer saatlerinin özel olarak belirlenmiş olması ve fiyat avantajlı koltuk kontenjanının daha fazla olmasından dolayı, daha çok yolcuyu memnun ediyor. Hemen Al mantığıyla çalışan sistemde, FırSaat seferlerinde ilk 16 koltuk en uygun fiyatla satışa açılıyor. FırSaat seferlerini, online işlemler sırasında yolcular özel logosuyla rahatlıkla görebiliyor. Dinamik fiyatlandırma dönemi ile ilgili açıklamalarda bulunan Pamukkale Turizm Genel Müdürü Mustafa Özdalgıç, yeniliklere her zaman açık olduklarını ve geleneksel fiyatlandırma sisteminden dinamik fiyatlandırma dönemine geçtiklerini belirtti.
"FARKIMIZI FARK EDİN"
Hemen Al sistemi ile her seferde avantajlı yolculuk sunmaya başladık diyen Özdalgıç, "Yolcularımızın, erken seyahat planları sonucunda fiyat avantajı ile bilet alabilecekleri bir sistemi kendilerine sunuyoruz. Hemen Al sistemine göre daha fazla sayıda koltuğu avantajlı olarak satın alabilecek. İki sistemin en önemli ortak özelliği ise, hiçbir koltuğumuz normal fiyatın üzerinde satışa çıkarılmayacak" dedi.

YANMAZ BİLET VE TAKSİTLİ SATIŞ
Pamukkale Turizm, sektörde yeni uygulamaları arka arkaya hayata geçirirken, yolcuların hayatını kolaylaştırmaya ve ekonomilerine destek olmaya da devam ediyor. Yakın dönemde başlatılan "yanmaz bilet" uygulamasıyla, otobüsü kaçırmak sorun olmaktan çıkıyor. Satın alınan bilet ücretine göre 1-3 TL arası fark alınarak, istenmeyen sebeplerle kaçırılan otobüsün bileti yanmamış oluyor. Ayrıca Pamukkale Turizm, geçtiğimiz günlerde sektörde bir ilke imza atarak; Axess, World, Bonus ve Maximum kredi kartı sahibi yolcularına 50 TL ve üzeri bilet ücretleri için 5 taksit imkanı sunmaya başladı. Özellikle ailesiyle yolculuk yapanlar için ekonomik çözüm haline gelen bu uygulama, yolculardan yoğun ilgi görmeye başladı.
YARIM ASIRDIR BAŞARIYLA FAALİYET GÖSTERİYOR
Ulaştırma sektöründe 1962 yılından bu yana faaliyet gösteren Pamukkale Turizm, Antalya'da filosuna yeni katılan 10 adet 2013 model Neoplan City- Liner otobüsünün tanıtımını yaptı. Pamukkale Turizm üst yönetiminin eksiksiz yer aldığı tanıtımda Neoplan CityLiner otobüsler görücüye çıktı. Otobüs içinde televizyon, geniş oturma kapasitesi, Wi-Fi ve Türkiye'de ilk kez kullanılan 10 inç boyutunda yüksek çözünürlüklü HD ekran yolculara konforlu bir yolculuk imkanı yaşatıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.