Giriş Tarihi: 19.1.2013

"Like" alan geçiyor

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de etkisini her geçen gün arttıran sosyal medya İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde ders geçme kriteri oldu.Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri "yaratıcılık" dersi kapsamında kendilerine verilen projeleri internette paylaşıyor. Projenin başarısını ve alacakları notu ise öğrencilerin sosyal medyada gösterdiği etki belirliyor. Öğrenciler, sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta kurdukları grupta hazırladıkları afiş ve reklam filmlerini yayınlıyor. Ders geçme barajı ise notla değil, facebook üzerindeki beğenilme ve paylaşım sayısıyla belirleniyor. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nün yaklaşık 60 öğrencisi yaratıcılık dersinde sosyal medyanın gücünü yaşayarak öğrenme fırsatı buldu. Projelerini kurdukları gruplarda paylaşan öğrenciler, notlarını yine de takipçilerinden alıyor. Yeterli beğenilme sayısına ulaşamayan öğrencilerin projeleri ise değerlendirmeye alınmıyor. Dersin öğrencilerin sosyal medyanın önemini kavramaları açısından başarılı olduğunu belirten İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Tansu Mansur Gülaydın, öğrencilerin derse büyük ilgi duyduğunu söyledi. Mansur Gülaydın, "Öğrencilere yaratıcılık dersinde kavramsal düşünmeyi öğretebiliyoruz. Yaratıcılıklarını geliştirirken, kaç kişilik bir kitleye ulaştıklarını kendileri görebiliyor"diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.