Giriş Tarihi: 21.1.2013

OSB'ler can çekişiyor

İzmir Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü'nün koordinasyonunda düzenlenen Organize Sanayi Bölgeleri (OSB) Denetim Komisyonu toplantısında konuşan İl Müdürü Rasim Akpınar, İzmir'de organize sanayi bölgelerine yatırımcının ilgisinin Türkiye ortalamasının çok fazla altında kaldığına dikkat çekti, "OSB'ler can çekişiyor. İlgiyi artırmak için yeni yeni çalışmalar yapacağız" dedi. Yılda iki kez gerçekleştirilen OSB Denetim Komisyonu toplantılarının OSB'lerin mevcut fotoğraflarını görmek ve kent ekonomisinin geleceğine dair projeksiyonlar yapmak adına çok önemli fırsatlar sunan akıl platformu olduğunu kaydeden Akpınar, OSB'lerden beklenen fayda ve uygulama etkinliğini artırmak üzere çalışmalar yapılacağını dile getirdi. Organize sanayi bölgelerinde arsa tahsis, satış ve devir işlemleri ile ilgili olarak gelen şikayetlerin yanı sıra Bakanlığın yaptığı denetimlerde belirlenen eksikliklerin masaya yatırıldığı toplantının verimli geçtiğini ifade eden Akpınar, "Ülke genelinde bu yıl 2013 yılı programına göre tamamlanmış 147 organize sanayi bölgesi bulunuyor ve OSB parsellerinin yüzde 92'sinin tahsis edilmesine rağmen, bu parsellerin sadece yüzde 70'inde üretime geçildi. İzmir'deki 9 OSB'de sanayi parsel sayısı 2 bin 843. Tahsis edilen parsel sayısı ise bin 800 civarında. OSB'leri can çekişmekten kurtarmalıyız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.