Cumartesi 02.02.2013 00:00

Yağışlar barajları doldurdu

DSİ 21. Bölge Müdürlüğü alanındaki barajlar yüzde 80 doluluğa ulaştı.

DSİ 21. Bölge Müdürü Kaya Yıldız, Aydın, Denizli ve Muğla illerinde su sıkıntısı olmadığını, bölgedeki barajların doluluk oranların yüksek olduğunu söyledi.
Son bir ay içindeki yağışların ardından barajların doluluk oranının oldukça iyi seviyelere geldiğini kaydeden Yıldız, 'Geçen ocak ayı oldukça yağışlı geçti. Bölge Müdürlüğümüze bağlı Aydın, Denizli ve Muğla'da bulunan toplan 16 barajımız şuan itibariyle yüzde 80 doluluk oranına sahiptir. Barajların doluluğu mevsim normallerinin biraz üstündedir. Herhangi bir kuraklık tehlikesi olmadığı gibi aşırı bir doluluk söz konusu değildir. Su seviyesinin çekildiği dönemlerde dere ve nehirlere baraj kapaklarını açarak kontrollü olarak bir ünite su bırakıyoruz. Barajlardan su bırakıldığı durumda çiftçilere gereken uyarıları yapıyoruz' dedi.
Ege Bölgesi'nde son 1 aydır etkili olan yağışlarla birlikte Aydın'daki Kemer Barajı'nda yüzde 83, Çine Adnan Menderes Barajı yüzde 83, Topçam Barajı yüzde 75, İkizdere Barajı yüzde 52, Karacasu Dandalaz Barajı yüzde 73 ve Yaylakavak Barajı yüzde 77 Muğla'daki Akköprü Barajı yüzde 91, Geyik Barajı yüzde 100, Mumcular Barajı yüzde 71, Bayır Barajı yüzde 80 ve Akgedik Barajı yüzde 82, Denizli'deki Işıklı Barajı yüzde 67, Adıgüzel Barajı yüzde 70, Çindere Barajı yüzde 97, Gökpınar Barajı yüzde 82 ve Tavas Barajı yüzde 77'lik doluluk oranına ulaştığını belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.