Pazartesi 04.02.2013

Yalıtımsız konut enerji düşmanı

Türkiye'de inşaat ve yalıtım sektöründe lider markaların üreticisi olan Eryap, 2013 yılı Ege Bölgesi'ne yapacakları yatırımlar hakkında bilgi verdi. Hilton Otel'deki toplantıda konuşan Eryap CEO'su Emrullah Eruslu, Ege ve İzmir'e büyük önem verdiklerini dile getirdi. Cirolarının yüzde 15'ini Ege Bölgesi'nden elde ettiklerini söyleyen Eruslu, İzmir'de yalıtım grubunda Tepekule'de, plastik grubunda Menderes'te olduklarını hatırlattı. Her iki grubu bir çatı altında toplayacak büyük bir depo ve ofis hizmetlerinin bulunacağı bir alan düşündüklerini söyleyen Eruslu, "Nihai tüketici gelip tekni. fisimizden doğru bilgi alırken, ustalarımızı da eğiteceğiz. Burası bir nevi uygulama ve teknik eğitim merkezi olacak. Araştırmalarımız devam ediyor. Gıda bölgelerinde bu işi yapmak istiyoruz. Niyetimiz Haziran ayının sonuna kadar bu faaliyetlere başlamak" dedi. Eruslu, Türkiye'de yalıtımsız konutlarda yıllık 10 milyar dolarlık enerji kaybının olduğuna da dikkat çekti. 19 milyon konut stokundan 16 milyonunun yalıtımsız olduğunu dikkat çeken Eruslu, "Bu kadar ihtiyaç olmasına rağmen sektördeki kapasite kullanım oranı ise yüzde 60'larda kaldı" dedi. Özellikle Kadifekale'de 9 mahalleyi kapsayan çalışmaları örnek gösteren Eruslu, İzmir'de 21 ilçenin afet riski taşıdığını, çarpık kentleşmeyi önlemek için de kentsel dönüşüme ihtiyaç duyulduğunu belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.