Perşembe 07.02.2013

İZFAŞ, geleneği geleceğe taşıyor

Fuarcılık sektörünün öncü kuruluşu İZFAŞ, bugün 23. yılı dolduruyor. Genel Müdür Vekili M. Şakir Örs, "82 yıllık fuarcılık geleneğini, geleceğe taşıyoruz" dedi. Dünyada hızla gelişmekte olan fuarcılık endüstrisinden kentin hak ettiği payı almasını sağlamak amacıyla 7 Şubat 1990 tarihinde kurulan İZFAŞ (İzmir Fuarcılık Hizmetleri Kültür ve Sanat İşleri Tic. A.Ş.), başarılarla dolu 23 yılı geride bırakıyor. Kuruluşunun gerçekleştiği 1990 yılında 5 fuar düzenleyen İZFAŞ, içinde bulunduğumuz 2013 yılında 13 fuar ve 4 uluslararası kongre organize ediyor. Alanında dünyanın ikinci büyük fuarı olan MARBLE - Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı ile sektöründe Avrupa'nın en büyük ve en etkili fuarı IF Wedding Fashion İzmir- Gelinlik, Damatlık ve Abiye Giyim Fuarı'nı organize eden İZFAŞ; 23 yılda 211 fuar yaptı. İZFAŞ Genel Müdürü V. Mehmet Şakir Örs, "Kentimizin 82 yıllık onurlu bir fuarcılık geçmişi vardır. İzmir ve fuarcılık birbiriyle bütünleşmiştir. İzmir denilince akla fuar ve fuarcılık denilince de akla İzmir gelmektedir. İzmir Enternasyonal Fuarı, geçmişten günümüze bu birlikteliğin en güzel ifadesidir. Biz İZFAŞ olarak, 82 yıllık bu güzel ve anlamlı fuarcılık sürecinin günümüzdeki temsilcileriyiz. Geçmişten günümüze uzanan geleneğe sahip çıkıyoruz. İzmir'in 82 yıllık fuarcılık geleneğini geleceğe taşıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.