Giriş Tarihi: 12.2.2013

ESSİ'nin hedefi 20 şube daha

Essi Genel Müdürü Zübeyde Nacar, 2013 yılının Aralık ayına kadar hızla büyümelerini sürdüreceklerini ve hedeflerinin 20 şube olduğunu belirtti

İzmir'den gelen güzelliğin adresi olan ESSİ hızla büyümeye devam ediyor. 1994 yılında Zübeyde Nacar tarafından kurulan ESSİ, hem franchising şubelerini, hem de grubun merkezine bağlı yeni şubelerini açarak şube sayısını 12'ye çıkardı. Essi Genel Müdürü Zübeyde Nacar, 2013 yılı sonuna kadar hızla büyümelerini sürdüreceklerini ve hedeflerinin 20 şube olduğunu belirtti. Hedeflerini tutturmanın en büyük amaçları olmadığını belirten Zübeyde Nacar, önemli olan noktanın tüm şubelerde aynı kalite standartları altında hizmetlerin sağlanması olduğunu belirterek, bu sebepten dolayı franchise partner seçimlerinde çok titiz davrandıklarını dile getirdi.

1994'TEN BERİ SAĞLIKLI HİZMET
Şubat ayı içerisinde iki franchise ve bir yeni şube açılışı yapacak olan ESSİ, Türkiye'nin farklı illerinde hizmet vermenin mutluluğunu yaşıyor. Açılacak yeni frachiselar ESSİ Bostanlı, ESSİ Antalya ve Ege Bölgesi'nin en büyük Medikal Estetik Merkezi ESSİ Narlıdere hizmet vermek için gün sayıyor. ESSİ'ler Medikal Danışmanı Plastik Cerrah Cenk Görken, ESSİ'lerde Türkiye'de ilk defa gerçekleşecek çok radikal uygulamalar yapılacağını belirtti. 1994'den beri güzelliğin adresi olan ESSİ tüm müşterilerine sağlıklı hizmet vermeyi hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.