Salı 12.02.2013

Yüzde 70'e varan indirimi kaçırmayın

Dorsay Pırlanta, 14 Şubat'a kadar Balçova Palmiye AVM'deki dev çadırında sevgililere özel fiyatlar uyguluyor

14 Şubat'a kadar Balçova Palmiye AVM önünde dev pırlanta çadırı ile büyük ilgi toplayan Dorsay Pırlanta, bu işe gerçekten gönül ve emek veren bir firma olduğunu kanıtladı. Pırlanta çadırında tüketicilerden renk renk, model model binlerce çeşit elmas ve pırlanta takılar, vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Yüzde 70'e varan indirimler ise, büyük avantaj olarak yorumlandı. Mücevher ve kuyumculuk alanında 25 yılı aşkın süredir perakende mağazacılık, toptan pazarlama ve özel tasarımlı ürün üretimi alanında tecrübesiyle büyük ilgi gören Dorsay Pırlanta, ülkemizin en önemli mücevher üreten firmaları arasında yerini aldı. Dünden bugüne daima daha güzel, daha kaliteli ve daha özgün olanı üretmeye çalışan Dorsay, her yeni tasarımla farklı bir bakış açısını ortaya koydu. Sürekli yenilenmenin sektörün en önemli beklentisinin olduğunun bilincinde olan firma, her tasarımda farklı bir çizgi ortaya çıkarıyor.

25 YILLIK DENEYİM

Pırlanta ve elmasın uzmanı olan Dorsay, 25 yıllık deneyimi ile tasarımlarını şekillendiriyor ve müşterilerinin beğenisine sunuyor. Firmanın başarısındaki en büyük payı ise, müşteri memnuniyeti. Birçok farklı kültürün sentezinden oluşan koleksiyonları ile bulunduğu her noktada beğeni toplamayı başaran DORSAY, mücevherin geçmiş ile gelecek arasındaki köprüsü konumundadır. Bu köprü ile geçmişten geleceğe her dönemin farklı bir estetiğe sahip olduğuna inanan DORSAY, her devri kendi içinde incelemiş ve en nadide tasarımlarını, ait olduğu dönemin tarzına göre yorumlamıştır. Osmanlı'nın heybetli ve gösterişli stilini, Avrupa'nın sanatsal bakış açısı ile birleştiren Dorsay, kendine özgü tarzını oluşturmuş ve bunu bir trend haline getirmiştir. Pırlanta ve elmasın sürekliliğini tasarımlarında demode olmayacak bir şekilde yansıtmayı başaran Dorsay, bu sayede dünyada emin adımlarla yerini bulmaktadır.

HEDEF, KALİTEYLE BÜYÜMEK

Müşteri portföyü her geçen gün genişleyen Dorsay, yurtiçinde sahip olduğu başarıyı, uluslararası alanda da pekiştirmektedir. Dorsay, en büyük hedeflerinden birisi olarak dünya markası olmayı seçmiş ve bu doğrultuda gerek kurumsal yapısı, gerekse ürün ve hizmet kalitesini her geçen gün artırarak dünya mücevher sektörünü yakından takip etmektedir. Türkiye'de elinde bulundurduğu sektör liderliğini ve tecrübesini en üst seviyede değerlendirerek dünya mücevher sektöründe Türkiye'yi başarıyla temsil etmek için yoğun tempodaki çalışmalarına devam etmekte ve mücevher sektöründeki kaliteyi sürekli yükseltmek amacındadır. Her zevke uygun modellerini bayi ağıyla tüketicilerin beğenisine sunmaktadır. Dorsay, pırlantalı ve mücevher satın alacak tüketicilerin, mücevherlik esasına göre elmas ve pırlanta sektörünün profesyonel ve meslek ahlakı standartlarına ve teknik becerilerine güven duymasını sağlayacak şekilde kararlıkla çalışmaktadır.

DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN KONULAR
Doğadan çıkarılan pırlanta prestij sembolü bir lüks tüketim ürünüdür ve genellikle duygusal nedenlere bağlı olarak alınır. Bu yüzden de tüketicinin gözünde son derece değerlidir. Dorsay, tüketicilerin bu değerleri doğrultusunda en iyi ürünleri ortaya koymaktadır.
Pırlanta, tüketicinin sınırlı bir uzmanlık bilgisine sahip olduğu nadide ürünlerdendir. Bu nedenle bilinçli bir tercih yapabilmek için tüketicinin elmaspırlanta endüstrisinin standartlarına ve dürüstlüğüne, pırlantanın kesim, renk, berraklık, karat ağırlığı ve işlem görüp görmediği de dahil olmak üzere, diğer özelliklerine dair verilen bilgiye güvenmesi gerekir. Dorsay, ilk aşamadan son aşamaya kadar ürünlerindeki bilgiler konusunda doğru beyanlarda bulunmakta ve vermiş olduğu sertifika ile bu bilgilerin doğruluğunu ömür boyu garanti altına almaktadır.
Dorsay, gelişen teknolojiye ayak uyduran üretim teknikleri ve meslek ahlakı standartlarına uyarak çalışan uzman ve nitelikli işgücü ve 100 yıllık birikimi ile çalışmalarına ilk günkü azmi ve kararlılığı ile devam etmektedir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.