Pazar 17.02.2013

Mükemmellik ile hızlı büyüme taçlanacak

Son 3 yıl içinde 2.5 kat gelişen DYO, KalDer'in başlattığı 'mükemmellik' bildirgesini imzaladı

Yaşar Holding'in amiral gemilerinden DYO Boya Fabrikaları, mükemmellik seferberliği başlattı. DYO Boya Fabrikaları Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Serdar Oran, Kalite Derneği'nin (KalDer) başlattığı 'Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi'ni imzaladıklarını, mükemmelliğin temel kavramlarını kendi kurum ve kuruluşlarında yaşama geçireceklerini belirtti. Firmanın İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'ndeki fabrikasında gerçekleştirilen imza törenine Serdar Oran, KalDer İzmir Şube Başkanı Osman Ünal ve Yönetim Kurulu Üyesi Burak Oğuz katıldı. Bu hareket içinde olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Serdar Oran, "DYO kalite süreci 1990'lı yıllarda başladı. Yeni standartlar çıktı ve biz de bunları takip ettik. Sektör olarak 3 kalite belgesini elinde bulunduran ilk ve tek Türk şirketiyiz. Bu da kaliteye bakışımızın somut göstergesi. Tüm bunları müşterilerimiz ve çalışanlarımız için yapıyoruz. Çevre için iş ortaklarımız için yapıyoruz. Aslında birey olarak kendimize yapıyoruz. DYO'da müşteri memnuniyeti çok yüksek. Dinamik bir ekibiz. Bunun sonucu son 3 yılda 2.5 kat büyüdük. Bu yıl da çift haneli büyüme rakamına ulaşmayı amaçlıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.