Giriş Tarihi: 28.02.2013

Yeni Auris gençler için

Toyota'nın yeni tasarım anlayışını tam olarak yansıtan yeni Auris, Türkiye yollarına çıktı. Baştan sona değişen yeni Auris, Pınarbaşı Toyota Borovalı Plaza'da düzenlenen tanıtım kokteyli ve test sürüşü etkinliği ile meraklılarına tanıtıldı. Toyota Borovalı Plaza Genel Müdürü Erkan Pehlivan, yeni Toyota Auris'in cesur ve dinamik tarzıyla gençleri ve genç aileleri hedeflediğini söyledi, sözlerinin şöyle sürdürdü: "Toyota'nın heyecan verici yeni tasarım anlayışını tam olarak yansıtan yeni Auris, markanın 2013 yılındaki yenilenme atağının ilk ürünü olarak yollara çıktı.
"İLGİDEN MEMNUNUZ"

Toyota, yeni Auris ile dünya çapında 140 ülkede 39 milyon adetten daha fazla satışla orta segmentte son derece iddialı bir geçmişe sahip. Bu mirası yine başarılarla taçlandıracağına inandığımız yeni Auris'in müşterilerimizin uzun zamandır beklediği değişimi ve heyecanı karşılayacağına eminim. Toyota Borovalı olarak satış ve satış sonrası servis hizmetimiz ile her zaman müşteri memnuniyetini ve a sınıf kalite ve hizmet anlayışını benimsemiş olmamız bizi başarıya taşıyor. Yeni Auris'e İzmirlilerin gösterdiği ilgiden memnunuz." Toyota Borovalı Plaza'da, yeni Toyota Auris; benzinli ve dizel modelleriyle Life, Active, Advance ve Premium olmak üzere 4 farklı donanım seviyesi ile sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.