Cumartesi 02.03.2013

128 yıllık tarih bu sergide

Coca Cola Avrasya ve Afrika Direktörü Gürtay Kıpçak bugün Balçova Lunapark'ta, 1000 metrekare alanda kurulacak Coca Cola dünyası sergisinin 3 bölümden oluşacak interaktif bir etkinlik olacağını söyledi. Günümüzde şirketlerin monolog değil, diyalog istediğini söyleyen Kıpçak, "Artık insanları dinlememiz gerekiyor. Buradan yola çıkarak bir sergi oluşturduk. Bu sergide 128 yıllık hikayemizi, nereden nereye geldiğimizi de göstermek istedik" diye konuştu. Önümüzdeki yılın Türkiye'de Coca Cola'nın 50. yılı olduğunu hatırlatan Kıpçak, şunları söyledi: "Serginin birinci bölümünde 128 yıllık tarihimiz, 2. bölümde üretim safhalarımız, 3. bölümde de ileriye dönük neler yapıyoruz onlar yer alacak. Bizim 45 yıllık ortaklarımız Cemal, Armağan Özgörkey sergiye çok büyük katkılar yaptı. 24 Mart'a kadar açık kalacak bu sergiyi gezerken eski günlere, eski İzmir günlerine gideceksiniz" dedi. Coca Cola İçecek Yönetim Kurulu Üyesi ve Özgörkey Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özgörkey de, Coca Cola ile birlikteliklerini babalarından devraldıkları en büyük manevi değer olarak gördüklerini söyledi. Bunu bir yatırım değil, manevi değer olarak gördüklerinin altını çizen Özgörkey; "Bizim de bu ortaklıkta 45. yılımız bu yıl. 45 yıllık geçmişi olan artık dünyada az aile kaldı. Biz o çok şanslı, az ailelerden biriyiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.