Çarşamba 06.03.2013

Geçmişten geleceğe Coca-Cola Dünyası

Coca-Cola'yı geçmişten bugüne getiren ve markayı geleceğe taşıyacak değerlerden örnekler Coca-Cola Dünyası adlı 1000 metrekarelik dev çadırda bir araya geldi. "Bi Dünya Mutluluk" sloganıyla 2 Mart'ta Balçova Lunapark'ta kurulan çadır 24 Mart'a kadar açık kalacak. İzmir açılışında konuşan Coca-Cola Türkiye Pazarlama Müdürü Sinem Bozoklar, şunları söyledi: "Türkiye'de faaliyete başladığımız 1964 yılından bu yana, tüketicilerimize mutluluk dolu anlar yaşatmak üzere çalıştık. Coca-Cola Dünyası projesiyle, markayı en çok seven ülkelerin başında gelen Türkiye'de, sevenlerimize teşekkür etmek istiyoruz. Coca- Cola Dünyası ile İzmirli sevenlerimize 'Bi Dünya Mutluluk' sunacağız."

TARİHE TANIKLIK YAPIYOR

Ziyaretçilerin, Coca-Cola Dünyası'nda, markanın 1886'dan günümüze uzanan tarihine tanıklık edeceğini söyleyen Bozoklar, "Ziyaretçilerimiz birbirinden renkli ve eğlenceli interaktif uygulamalara da katılabilecekler. Hayata Artı Vakfı'mızın yürüttüğü toplumsal projeler hakkında bilgi de alabilecek olan ziyaretçilerimiz, Mutluluk Sineması'nı da izleyebilecekler" dedi. Coca-Cola Dünyası, 3 kapak veya açma halkası, anlaşmalı satış noktalarından 3 liralık Coca-Cola alındığını gösteren satış fişi veya ürün karşılığında verilecek bilet ile gezilebiliyor. Girişte bilet almak isteyenler ise, kişi başı 3 lira ya da 4 kişilik aile için 10 lira karşılığında da dev çadırı ziyaret edilebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.