Giriş Tarihi: 6.03.2013

Vidasız gözlükler sahiplerini bekliyor

Gözlük sektöründe yaptığı atılımlarla Ege Bölgesi'nin gururu olan Mert Optik, dünyanın gözlük devi Luxottica ile ülkemiz adına gurur verici bir ilke daha imza attı. Burberry'den Ray Ban, Dolce Gabbana, Bulvgari, Prada ve Chanel'e kadar dünya çapında 28 markayı 130 ülkede üreten ve pazarlayan Luxottica, bünyesine geri dönen Giorgio Armani'nin yeni tasarım harikası 'Capsule Koleksiyonu' nun lansmanı için Mert Optik'i seçti. Armani tarafından üretilen ve "vidasız" olması nedeniyle "benzeri yok" sloganıyla tüm dünyadaki satış noktalarına sevk edilen Capsule Koleksiyonu, tüm dünya ile eş zamanlı olarak, yine sadece Mert Optik'te satışa sunuldu. Giorgio Armani gibi bir tasarım ve moda dehasının bu eşsiz gözlük koleksiyonunun, tüm dünya ile eş zamanlı olarak, Türkiye'de ilk defa Mert Optik showroomları aracılığı ile gözlük tutkunlarının beğenisine sunuluyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Mert Pala, İtalya merkezli gözlük devi Luxottica ile gerçekleşen bu işbirliğinde, Mert Optik'in dünya genelindeki gelişmeleri yakından takip etmesinin ve optimum müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının etkili olduğunu belirtti. Pala, yarın Alsancak Mağazaları'nda gerçekleştirilecek 'Capsule Koleksiyonu'nun tanıtımına tüm İzmirliler'in yoğun ilgisini beklediklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.