Pazar 10.03.2013

Demirtaş: Hodri meydan

İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, oda ve borsa seçimlerinin ertelenmesinin ardından İTO'da oluşturulan meslek komitelerine ve NACE kodlamalarına yalnızca iki itiraz yapıldığını belirtti. Demirtaş, TOBB ve Bakanlığın da yaptığı incelemelerde Ocak ayında açıklanan meslek gruplarında ve üyelerin faaliyet kodlarında hiçbir değişiklik olmadığını belirterek, "Seçimler aynı listeler, aynı meslek grupları ile yapılacak. Aylardır meslek komiteleri ile ilgili bir bardak suda fırtına kopartanların foyası ortaya çıktı. Şimdi onlara ve bana rakip olmak isteyen herkese 'Hodri meydan' diyorum" dedi. Demirtaş, oda ve borsa üyelerinin faaliyet kodlarının NACE esaslarına göre belirlenmesinin ardından, yeni oluşan meslek komitelerinin 7 Ocak 2013 tarihinde İTO ile tüm oda ve borsalara Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından tebliğ edildiğini söyledi. Bu tebliğin ardından da Şubat ayında oda seçimlerini yapmak için karar aldıklarını hatırlatan Demirtaş, "Ancak tüm Türkiye genelinde itirazlar olduğu için konunun incelenebilmesi, seçimlerimiz daha sağlıklı yapılabilmesi için üst kuruluşumuz olan TOBB'un başvurusu üzerine Bakanlar Kurulu'nca Şubat - Mart aylarındaki seçimlerimiz Mayıs - Haziran aylarına ertelenmişti" diye konuştu.

BAŞVURULARA RED
İTO Başkanı Demirtaş, TOBB ile Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na meslek gruplarına ilişkin yapılan itiraz başvurularının yine TOBB bünyesinde oluşturulan komisyonda değerlendirildiğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.