Giriş Tarihi: 18.03.2013

YGS'ye girecek adaylara uyarı

Üniversite hayali kuran gençler, önümüzdeki hafta YGS'de ter dökecek. Gediz Üniversitesi Rehberlik Danışmanı Orhan Keskin, son haftaya dikkat çekti: "Tempoyu artırın, bol bol soru çözün. Son günleri iyi değerlendiren daha başarılı olur" dedi. Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS), 24 Mart Pazar günü yapılacak. Haftalardır hazırlanan öğrencilerin önünde, sadece 160 dakikalık bir maraton var. Bu süreyi en iyi şekilde kullanıp 160 soru arasından en çok doğru cevabı verenler, üniversiteye doğru önemli yol alacak. Gediz Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanı Orhan Keskin, heyecanla sınavı bekleyen adaylara uyarılarda bulundu. Keskin son haftayı iyi değerlendirenlerin daha başarılı olacağına dikkat çekti, şunları söyledi: "Psikolojide 'En son öğrenilen en geç unutulur' diye çok önemli bir öğrenme ilkesi bulunmaktadır. Sınavlar öncesinde yapılan tekrarlar ve soru çözümleri, başarının önemli bir anahtarıdır. Öğrencilere ders çalışma tempolarını daha da artırmalarını öneriyorum. Tıpkı, maratonda ve diğer sportif müsabakalarda enerjileriyle, performanslarını son anlara saklayan sporcular gibi, adaylar da son anları en verimli şekilde geçirmeli. Bu taktik, onları başarıya götürecektir. Bu süreçte verimi azaltan ve dikkat dağınıklığına sebep olan TV, internet gibi unsurlardan uzak durmak gerekiyor. Uykuyu biraz daha azaltıp, soru çözme temposunu olabildiğince artırmak şart."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.