Hülya DİNÇEL: Aktaramayan aktarma istasyonları
"SUÇ (!) ASANÖRDE!"
Başka bir elektronik posta daha ilginç. Genç bayan Metro'dan Biçerova'da iniyor. Saat 24.00. Havaalanından geliyor. Ağır yükleri var. Dolayısıyle asansöre biniyor. O durağa geldiğinde otobüs kalkmış, saniyelerle kaçırıyor. Bir sonraki otobüs için gecenin bir yarısı beklemek zorunda kalıyor. Gelen otobüsün şoförüne konuyu aktardığında aldığı yanıt ise şaka gibi. "Hanımefendi, acaba asansörü mü kullandınız?" diyor. Yine de çok zarif bir davranışta bulunuyor. Giden şöförü cep telefonundan arıyor, "Neden dikkat etmedin! Yolcu kalmış" diyor. Karşıdaki, "Ne yapayım saatim geldi, kalktım. Asansör mü kullanmış?" diyor. Aynı şeyler Hatundere ve Ulukent'te benim de başıma gelmişti. İndik otobüsten, Metro hareket etti. Şoföre gittim, "Şöför bey, eğer sürati azıcık artırsanız yetişecektik" demek gafletinde bulundum. Çünkü benim "Şoför bey ve siz"li hitabıma karşılık; aldığım yanıt, eller kollar havaya kalkarak şöyle idi: "Ne yapayım araba arıza yaptı. Sen de erken gelseydin!" Dondum kaldım. Hemen ESHOT Genel Müdürü Faruk Alçelik Beyi aradım, durumu aktardım. İnanın 3 dakika sonra Faruk Bey aradı, "Hülya Hanım arıza olmuş, ama çok haklısınız böyle durumlarda inisiyatif kullanıp, tehlikesiz alanda sürat artırılarak yolcu yetiştirilmeli" dedi ve özür diledi. Gerekli talimatı verdi. Ama değişen düzelen durum yok. Sevgili okurlarım hepinize huzurlu yolculuklar, aktarmaların aksamadığı güzel günler dilerim.
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor