Cumartesi 20.04.2013
Son Güncelleme: Cuma 19.04.2013

Çocukların uğrak yeri: Fuar İZFAŞ standı

BU yıl, 82. kez düzenlenecek İzmir Enternasyonal Fuarı'nda daha çok çocuğa ulaşmak isteyen İZFAŞ, "23 Nisan Çocuk Ülkesi"nde stant kurdu. Her gün yüzlerce çocuğu ağırlayan İZFAŞ standı, Uluslararası Fuar Alanı 4 no'lu holde yer alıyor. Stantta, İzmir Okul Öncesi Eğitim Kurumları Derneği eğitimcileri tarafından; fuar kavramı ve fuar bilincinin çocuklara aktarılması amacıyla resim, el becerileri, yaratıcı çalışmalar yapılıyor. 29 Ağustos-8 Eylül arasında düzenlenecek İzmir Enternasyonal Fuarı'nda, masal ve öykü yarışması, 100'üncü yıla mektup, ilk ve orta öğretim okullarında fuarcılık kulüpleri kurulması, 23 Nisan haftası etkinlikleri ve fuarcılık çocuk atölyesi çalışmaları da yer alıyor. Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile yapılacak yarışmaya, ilkokul 3 ve 4. sınıflar masal; ortaokul 4, 5, 6 ve 7. sınıflar öykü ile katılabilecek. Yarışmaya katılmak isteyenler 23 Nisan-24 Mayıs 2013 tarihleri arasında İZFAŞ'a başvurabilecek. Ödüllerin çocuğun teşvik edilmesinde büyük önem taşıdığı dikkate alınarak, çocukların eğitimlerinin desteklenmesi amacıyla, ödüller dizüstü bilgisayar, netbook, tablet vb. olacak. Ayrıca öğrencinin eğitim ve öğretim gördüğü okul da ödüllendirilecek. Ödül töreni ise Haziran ayında gerçekleştirilecek. Yarışma hakkında ayrıntılı bilginin www. izfas.com.tr adresi ve 23 Nisan Çocuk Ülkesi İZFAŞ standından alınabileceği belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.