Pazartesi 22.04.2013

HÜLYA DİNÇEL: İnsanlar iyi şeylere layıktır!

Hani derler ya Allah hastaneye düşürmesin, hastanesiz de bırakmasın! İşte Foça için bu geçerli değil.... Esas olan hasta memnuniyeti. Bütün çalışmalar bu erg üzerine kurulmuş durumda. Ben malum 9 yıldır Foça'ya yakın bir köyde oturuyorum. Eeee biraz mürekkep yalamış olunca da köyde doktor, öğretmen, avukat her şey siz oluyorsunuz. Bu arada en önemli görevim ambulans görevi! Her hasta olan gece, gündüz saat menfumu olmadan arar beni ve yol Foça Devlet Hastanesi. Ben bu güne değin hastahanede kendi adıma hiç bir sıkıntılı an yaşamadım. Ancak hastahanemiz önemli bir olumlu gelişim yaşıyor. Bir sonraki yazımda o değişimleri de aktaracağım sevgili okurlarım sizlere.
***

Gelelim konumuza . Artık asla sıra bekleme olmayacak. tabii acil dışı söylediklerim. Eeee bu nasıl olacak dediğinizi duyar gibiyim. Çok basit ... Randevu sistemine geçiyor hastanemiz.. Hal böyle olunca randevunuzu alıp, saatiniz gelince işleminiz başlayacak. İnsanlar iyi şeylere layıktır sözüne çok örtüşen bir uygulama bence. İnsana ve de hastaya verilen değer budur işte! dedirten cinsten önemli bir çalışma. Sevgili dostlarım ben uygulamaya şapka çıkarırım bir Foça da yaşayan fert olarak. Sizlerinde mutlu olacağın ızı düşünerek aşağıda ifade ediyorum. Hepinize sağlıklı günler dilerken duyurumu gündeminize almanızı rica ederim. Veee duyan duymayana anlatmalı ki zaman kuyrukta geçmesin. Çünkü yaşamda en değerli öge zaman bence. Geri dönüşü olmayan tek durum zaman. geçmiş geri gelemiyor. Hele bu devirde insanlar koşarken zaman uçup gidiyor. Randevu sistemi ile hastahane hizmetinden yararlanmak bence uygarlığın en önemli hizmeti. Hasta rahat rahat muayene olurken, doktorda hastayı özenle muayene edebiliyor söz konusu sistem dahilinde. bekleme yok, kuyruk yok.... Hastane Randevu Merkezi, Sağlıkta Dönüşüm Programı kapsamında vatandaşlarımızın sağlık hizmetine daha kolay erişiminin sağlanması ve hastanelerimizin daha etkin ve verimli şekilde hizmet sunabilmesi için geliştirlmiş bir projedir. Bu amaçla 2009 yılında başlatılan çalışmalar tamamlanarak 2011 yılında hizmetin ülke geneline yaygınlaşması sağlanmıştır. Hastane Randevu Merkezi, vatandaşlarımızın ALO 182 hattını arayarak veya internet üzerinden, Sağlık Bakanlığına bağlı hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri'nden muayene randevusu almalarını sağlayan bir hizmettir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.