Çarşamba 08.05.2013

İkiz mutluluk

Karşıyaka ve Göztepe'ye yapılacak 15'er bin kişilik butik statların projeleri onaylandı. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ve Spor Bakanı Suat Kılıç, 28 Mayıs'ta İzmir'de müjdeyi verecek. Alsancak da restore edilecek

İzmir'e stat müjdesi geldi. Karşıyaka ve Göztepe'ye yapılacak 15'er bin kişilik butik statların projelerinin, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından onaylandığı öğrenildi. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım ve Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç'ın, 28 Mayıs'ta İzmir Gücü Spor Vakfı'nın (İZVAK) İzmir'de Swiss Otel'de düzenleyeceği toplantıya katılacağı ve müjdeyi vereceği belirtildi. Birbirinin kopyası olacak iki stadın projelerinin onaylanması için Ulaştırma Bakanı Yıldırım ve Spor Bakanı Kılıç, büyük destek verdi. İZVAK'ın toplantısına katılmasıda iki bakan, statların yapımı için tarihi de belirleyecek. Karşıyaka ve Göztepe statları UEFA kriterlerine uygun, birebir aynı projenin eseri olacak. İki kulüp statların altında ve çevresindeki dükkan ve mağazalardan ayrıca büyük bir gelire de kavuşmuş olacak. Ayrıca Alsancak Stadı'nın restorasyonu için de düğmeye basılacak. Gençlik Hizmetleri ve Spor Genel Müdürlüğü, Alsancak Stadı'nın hizmet verecek duruma yeniden gelmesi için yine 28 Mayıs'ta harekete geçecek. Zemini yenilenecek olan tarihi stadın tribünleri elden geçirilecek. Soyunma odaları, tuvaletleri ve diğer bölümleri de yeniden düzenlenecek. Stat, Eylül ayına hazır hale gelecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.